Predstavljen je vizualni identitet FMFS-a kojeg se uvijek željno iščekuje, a i ovog puta potpisuje ga Karlo Kazinoti.
- Nakon slanog mora, voda iz tuša ima bolji okus pa je česta pojava da kupači rado ustima hvataju kapljice. Kako se ne bi stvorila iritacija kože i očiju potrebno je dobro protrljati svoje tijelo, a kad je more "ka pišoka" onda je tuš jedini spas od ljetne žege. Ova ugoda i potreba blisko je vezana uz porciju pojedenih slanih kokica nakon odgledanog filma - riječi su ovo kojima naš dizajner Karlo Kazinoti objašnjava ideju ovogodišnjeg vizualnog identiteta, kojeg krasi fotografija Frane Balte.
Festival mediteranskog filma Split još uvijek je u potrazi za volonterima! Ako obožavaš filmove, kokice, zabavu i dobru ekipu, onda baš tebe trebamo! Volontiraj na FMFS-u i otkrij kako izgleda život kina prije nego se otvore vrata publici. Prijave su otvorene do 22. svibnja, a detalje možete pronaći na LINKU